Welcome to Comuna Oltenesti, judetul Vaslui   Apasa si asculta textul! Welcome to Comuna Oltenesti, judetul Vaslui

Aparatul primarului

aparatul primarului

Primarul are in subordinea sa un aparat propriu ce comunica cu locuitorii comunei....

Citeste mai mult

Hotarari CL

hotarari cl

Hotararile CL sunt supuse votarii si se refera la buna functionare a comunitatii...

Citeste mai mult

Documente contabile

documente contabile

Aici va sunt prezentate bugetul, bilantul, rectificarile si alte acte privind banii comunei

Citeste mai mult

Declaratii de avere

declaratie de avere si interese

Aici gasiti declaratiile de avere si interese ale membrilor CL si functionarilor publici...

Citeste mai mult

Contact

contact

Printr-un singur click luati legatura cu noi privind problemele pe care le aveti

Citeste mai mult

UAT COMUNA OLTENEȘTI

NR. 2364/ 26.08.2025                                                                      ANEXA Nr. 2 

la normele metodologice

BULETIN INFORMATIV

  

a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice

OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de intere public;

Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administratia publică;

Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată;

HCL nr. 63/ 16.12.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al primarului comunei Oltenești;

HCL nr. 43/14.11.2024 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului local al comunei Oltenești;

HCL nr. 28 din 29.07.2024 privind aprobarea organigramei, a numărului de personal și a statului de funcții;

HCL nr. 55 din 17.12.2024 privind aprobarea Regulamentului de ordine interioară al Primăriei comunei Oltenești;

Dispoziția nr. 281/ 01.11.2022 privind aprobarea Regulamentului propriu cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții;

HCL nr. 59/ 24.11.2022 privind aprobarea Regulamentului propriu cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri

     

b) structura organizatorica, atributiile departamentelor autoritatii sau institutiei publice

       

c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice

Galeru Constantin – primar- telefon 0733696510, Cojocaru Nelu – viceprimar – telefon 0733696509, Antohi Edmond – secretar general (responsabil cu difuzarea informațiilor de interes public) – telefon 0733696511

     

d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice

Primăria comunei Oltenești, localitatea Oltenești, strada Păcii nr. 4, comuna Oltenești, județul Vaslui, telefon 0235485017, fax 0235485010, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- Programul de functionare al institutiei:luni – vineri, 8.00 – 16.00

     

e) audiente

Program de audiente primar: în fiecare luni între orele 9.00 – 12.00, cu înscriere în săptămâna anterioară la numerele de telefon 0235485017; 0733696510

     

f) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil

       

g) programele si strategiile proprii

       

h) lista cuprinzând documentele de interes public

       

i) lista cuprinzând categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii

Adeverințe și certificate prin care se atestă un fapt sau o situație, certificate de atestare fiscală, certificate de urbanism, autorizații de construire, atestate de producător agricol, autorizații de funcționare activități economice, cereri/sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale, certificate și extrase multilingv de stare civilă. 

     

j) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia în care persoana se considera vatamata în privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate

Art. 22. - (1) In cazul in care o persoana se considera vatamata in drepturile sale, prevazute in prezenta lege, aceasta poate face plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice. Plingerea se face in termen de 30 de zile de la data expirarii termenului prevazut la art. 7.

(Art. 7. - (1) Autoritatile si institutiile publice au obligatia sa raspunda in scris la solicitarea informatiilor de interes public in termen de 10 zile sau, dupa caz, in cel mult 30 de zile de la inregistrarea solicitarii, in functie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrarilor documentare si de urgenta solicitarii. In cazul in care durata necesara pentru identificarea si difuzarea informatiei solicitate depaseste 10 zile, raspunsul va fi comunicat solicitantului in maximum 30 de zile, cu conditia instiintariiacestuia in scris despre acest fapt in termen de 10 zile.                      
  (2) Refuzul comunicarii informatiilor solicitate se motiveaza si se comunica in termen de 5 zile de la primirea petitiilor.                                 
  (3) Solicitarea si obtinerea informatiilor de interes public se pot realiza, daca sunt intrunite conditiile tehnice necesare, si in format electronic                                        
  

     

 

       

Scroll to top
Apasa si asculta textul! Powered By GSpeech