Buletinul informativ
UAT COMUNA OLTENEȘTI
NR. 2364/ 26.08.2025 ANEXA Nr. 2
la normele metodologice
BULETIN INFORMATIV
a) actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice |
OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de intere public; Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administratia publică; Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată; HCL nr. 63/ 16.12.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al primarului comunei Oltenești; Dispoziția nr. 281/ 01.11.2022 privind aprobarea Regulamentului propriu cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții; HCL nr. 59/ 24.11.2022 privind aprobarea Regulamentului propriu cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri |
|||
b) structura organizatorica, atributiile departamentelor autoritatii sau institutiei publice |
||||
c) numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice |
Galeru Constantin – primar- telefon 0733696510, Cojocaru Nelu – viceprimar – telefon 0733696509, Antohi Edmond – secretar general (responsabil cu difuzarea informațiilor de interes public) – telefon 0733696511 |
|||
d) coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice |
Primăria comunei Oltenești, localitatea Oltenești, strada Păcii nr. 4, comuna Oltenești, județul Vaslui, telefon 0235485017, fax 0235485010, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
|||
e) audiente |
Program de audiente primar: în fiecare luni între orele 9.00 – 12.00, cu înscriere în săptămâna anterioară la numerele de telefon 0235485017; 0733696510 |
|||
f) sursele financiare, bugetul si bilantul contabil |
||||
g) programele si strategiile proprii |
||||
h) lista cuprinzând documentele de interes public |
||||
i) lista cuprinzând categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii |
Adeverințe și certificate prin care se atestă un fapt sau o situație, certificate de atestare fiscală, certificate de urbanism, autorizații de construire, atestate de producător agricol, autorizații de funcționare activități economice, cereri/sesizări pentru deschiderea procedurii succesorale, certificate și extrase multilingv de stare civilă. |
|||
j) modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia în care persoana se considera vatamata în privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate |
(Art. 7. - (1) Autoritatile si institutiile publice au obligatia sa raspunda in scris la solicitarea informatiilor de interes public in termen de 10 zile sau, dupa caz, in cel mult 30 de zile de la inregistrarea solicitarii, in functie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrarilor documentare si de urgenta solicitarii. In cazul in care durata necesara pentru identificarea si difuzarea informatiei solicitate depaseste 10 zile, raspunsul va fi comunicat solicitantului in maximum 30 de zile, cu conditia instiintariiacestuia in scris despre acest fapt in termen de 10 zile. |
-
Hits: 31